donderdag 17 december 2009

Waar ik voor werk.


Ik werk als innovatie adviseur bij Syntens. Dat is een advies en netwerk-organisatie voor innovatieve MKB bedrijven. Grotendeels gefinancierd door MinEZ. Beter, sneller en efficiƫnter innoveren dankzij de ondersteuning en het netwerk van Syntens. Meer en eerder succes als ondernemer => meer winst => goed voor economie van NL = = belasting inkomsten. De belasting over de winst, gemaakt door mijn bijdrage/versnelling, moet mijn salaris dubbel en dwars vergoeden. Begrijp dat de opbrengst soms heftig moet zijn omdat ik niet zo vaak de verborgen kip met de gouden eieren weet te vinden.
Waarom is mijn werk beperkt tot het MKB? Grote bedrijven zouden toch ook kunnen innoveren met zelfs een groter effect? Achteraf een verstandige keuze van EZ, immers multinationals schijnen amper belasting te betalen NRC, verdienen ze de steun ook niet (zie FTR. ;))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten