vrijdag 8 januari 2010

Een succesvol jaar gewenst

Intussen al aardig wat bezoekers gehad. Dat weet ik omdat er ook een tellertje (ander woord voor spionage software) in de blog is geplaatst. Hiermee kan ik over de bezoekers onbehoorlijk veel onzinnige dingen te weten komen (denk aan operating systeem, gebruikte brouwser (wie gebruikt er Google Chrome?), soms de stad, de provider en zelfs de schermresolutie en kleurinstelling....).

Interessanter is om te zien hoe de blog wordt gebruikt, welke pagina's er worden gelezen en naar welke pagina wordt doorgeklikt. BTW misschien vallen de links te weinig op, ondanks de ietsje andere kleur. Bijvoorbeeld, het tellertje dat ik gebruik komt van deze site. De links in mijn tekst zijn niet altijd opvallend gekleurd doch, denk ik, de moeite van het natrekken waard; het geeft wat verdieping over de aangesneden onderwerpen.
Hopelijk vormen deze links, de kennis op deze pagina's en de eventuele samenwerking in Groot Composiet, een bijdrage aan een voor jullie allen enorm inspirerend en succesvol jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten